``Οι στατιστικές δείχνουν ότι όταν οι πελάτες παραπονιούνται, ο επιχειρηματίας πρέπει να είναι ενθουσιασμένος. Ο πελάτης που παραπονιέται αποτελεί τεράστια επιχειρηματική ευκαιρία.``
“Για να πετύχεις στις επιχειρήσεις, πρέπει να καταφέρεις τους άλλους να βλέπουν τα πράγματα όπως τα βλέπεις εσύ.”
“Οι επιχειρήσεις χρειάζονται 4 διαφορετικούς τύπους ανθρώπων: α) τον άνθρωπο της σκέψης, β) τον άνθρωπο της δράσης, γ) τον κοινωνικό άνθρωπο και δ) τον άνθρωπο της πρώτης γραμμής.”
``Η οικονομική επιτυχία προκύπτει όχι κάνοντας ό,τι κάνουν οι άλλοι καλά, αλλά κάνοντας κάτι που οι άλλοι είτε δεν μπορούν να κάνουν καθόλου είτε δεν μπορούν να κάνουν καλά.``
``Η μαγική συνταγή που έχουν ανακαλύψει οι πετυχημένες επιχειρήσεις είναι να αντιμετωπίζουν τους πελάτες σαν καλεσμένους και τους υπαλλήλους σαν ανθρώπους.``
``Για να δημιουργήσεις μια αγορά, πρέπει πρώτα να επινοήσεις ένα πρόβλημα και μετά να βρεις τη λύση του.``